نشریه پیام آبکار

آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی صنعتی

آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی صنعتی

آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی صنعتی

هدف از نگارش این کتاب بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان، متخصصین، صنعتگران و ناظران کنترل کیفیت در زمینه رنگهای صنعتی به خصوص آماده سازی سطح فلز قبل از رنگ آمیزی می باشد. دراین زمینه تا کنون کتابهای نفیسی منتشر شده است که اغلب به بخش تئوری و فرمولاسیون ر …

مولف آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی صنعتی :

حسن گل مکانی
ناشر :
اندیشه سرا
سال نشر :
1390

هدف از نگارش این کتاب بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان، متخصصین، صنعتگران و ناظران کنترل کیفیت در زمینه رنگهای صنعتی به خصوص آماده سازی سطح فلز قبل از رنگ آمیزی می باشد. دراین زمینه تا کنون کتابهای نفیسی منتشر شده است که اغلب به بخش تئوری و فرمولاسیون رنگ پرداخته اند اما در این کتاب سعی شده تا با استفاده از استانداردهای معتبر بین المللی و داخلی و همچنین تجربیات عملی، به موضوع آماده سازی سطح پرداخته شود. این کتاب می تواند در صنایع مختلف مانند هوا فضا، نظامی، نفت، گاز و پتروشیمی، نیرو، آب و فاضلاب، کشتی سازی و غیره مورد استفاده دست اندرکاران قرار گیرد. استفاده از استانداردهای کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، سوئد، و ایران در این کتاب به همه جانبه بودن آن کمک کرده و سبب شده که اکثر مطالب ذکر شده قابل استناد و اجرا باشد. عناوین فهرست کتاب عبارتند از:

• آماده سازی سطح

• آشنایی با روشهای آماده سازی سطح

• آماده سازی به روش پاشش ساینده

• بازرسی و کنترل کیفیت.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: