ابتدایی ترین سطح بازاریابی بینالمللی، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در آنسوی مرزهای کشورش تصمیمگیری کند.
این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟
Post Views: 43
ابتدایی ترین سطح بازاریابی بینالمللی، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در آنسوی مرزهای کشورش تصمیمگیری کند.
نشریه D+D مربوط به آگوست 2013 دریافت گردید. این نشریه در زمینه رنگها و پوششهای معماری و ساختمان می باشد و حاوی مطالب کاربردی ارزشمندی
شرکت انگلیسی هایدال قرار است حمایت مالی از یک مرکز تحقیقات در دانشگاه سوانسی را به عهده بگیرد. هدف از این کار، تسهیل تجاریسازی جوهرهای
اخیرا با رواج تولید ظروف و قطعات پیوتر- به دلیل به صرفه نبودن واردات این محصولات از کشورهایی مانند چین، تایلند و تایوان- و همچنین
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی پژوهشی، نامگذاری رنگها برای فارسی زبانان را با در نظر داشتن مجموعه مناسبی از اقوام مختلف ایرانی مورد بررسی قرار
تاثير pH بر روي لايه نشاني الکتروشيميايي لايه هاي نازک نيکل رسوب دهي لايه هاي نازک در طول يک قرن گذشته موضوع بسياري از تحقيقات و