نشریه پیام آبکار

ثبت پتنت جوهرهای رسانای حاوی ذرات نقره برای استفاده در الکترونیک

شرکت پی‌وی ‌نانو سل، پتنت جدیدی در ژاپن به ثبت رسانده‌است. این تولیدکننده‌ نانو جوهرهای رسانا، برای حفظ مالکیت فکری دستاوردهای خود این پتنت را ثبت کرده ‌است.
پی‌وی ‌نانو سل یکی از تولید کنندگان محصولات مبتنی بر نانومواد فلزی و جوهرهای دیجیتال رسانا است که محصولاتی برای حوزه‌ چاپ سه‌بعدی تولید می‌کند. این شرکت اعلام کرد که دومین پتنت خود را در دفتر ثبت اختراعات ژاپن به چاپ رسانده‌است.
فرناندو ویلاوگا، مدیرعامل شرکت پی‌وی ‌نانو سل، می‌گوید:«این دومین پتنت ماست که ثبت آن برای محافظت از مالکیت معنوی دستاوردهای ما ضروری است. این پتنت جدید با همکاری شرکت مرک که تولیدکننده‌ی پیشرو در حوزه‌ی مواد شیمیایی است، انجام شده‌است. ثبت این پتنت در مسیر حرکت در نقشه راه سال 2018 بوده و به ما کمک می‌کند تا موقعیت خود را به‌عنوان رهبر پیشرو در حوزه‌ی الکترونیک چاپی حفظ کنیم.»
وی می‌افزاید: «در حال حاضر، ما پتنت‌هایی را در حوزه‌ی جوهرها و محلول‌های حاوی نانوذرات تک‌بلوری در چهار کشور ثبت کرده‌ایم. همچنین برای ثبت پتنت‌های دیگری در حوزه‌ی ذرات نقره و مس نیز در 9 کشور اقدام کرده‌ایم.»
پی‌وی ‌نانو سل توسعه دهنده‌ی جوهرهای رسانا برای استفاده در صنعت الکترونیک چاپی و پیل‌های فتوولتائیک است. این شرکت Sicrys را که از خانواده‌ی جوهرهای رسانای حاوی نانوذرات نقره بوده به بازار عرضه کرده‌است. این جوهر به تولید انبوه رسیده و از آن برای تولید پیل‌های فتوولتائیک، حسگر، آنتن و نمایشگرهای لمسی استفاده می‌شود.
🔹
@IranCoat

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

رنگ برداری از دیوار

كاربرد رنگ جهت ایجاد تحولاتی سریع و متفاوت برای پوشش دیوارها تنها به چند تكنیك محدود نمی شود. راه ها و روشهای بسیاری وجود دارند

بخوانید »