نشریه پیام آبکار

دانش و روانشناسی رنگ‌ها

دانش و روانشناسی رنگ‌ها

دانش و روانشناسی رنگ‌ها

برهیچ کس پوشیده نیست که رنگ بر روحیه، روان و خلق و خوی آدمی تاثیر می‌گذارد، اما همه نمی‌دانند که این امر چرا و چگونه رخ می‌دهد. رنگ‌های مختلف علائمی خاص را ارسال می‌کنند، برخی از این علائم ساده و برخی پیچیده‌اند. خواه ای …

مولف :
مایمی کوپر

مترجم :
امیرحسن مکی

ناشر :
آریاگهر

رهیچ کس پوشیده نیست که رنگ بر روحیه، روان و خلق و خوی آدمی تاثیر می‌گذارد، اما همه نمی‌دانند که این امر چرا و چگونه رخ می‌دهد. رنگ‌های مختلف علائمی خاص را ارسال می‌کنند، برخی از این علائم ساده و برخی پیچیده‌اند. خواه این علائم محرک باشند یا آرامش‌بخش، جذاب باشند یا مشمئز کننده، ما ناخودآگاه نسبت به آن‌ها واکنش نشان می‌دهیم.
رنگ قرمز نشان شجاعت است و رنگ بنفش حاکی از وقار رنگ آبی بخردانه و متفکرانه است و رنگ زرد افتخار آفرین، صورتی ظریف و حسای است و قهوه‌ای زمینی و خاکی.
این دانش و مهارت رنگ شناسی است.
سال‌هاست که فروشندگان و بازاریابان خبره‌ی دنیا از این دانش و مهارت بهره می‌گیرند و در این راه از مایمی کوپر، کارشناس و متخصص رنگ‌شناسی، مدد می‌جویند.
اینک کوپر در این کتاب نظریه‌های خود را سخاوتمندانه در اختیار همگان گذاشته تا از آن در کلیه‌ی حوزه‌های زندگی و حرفه‌ی خود استفاده کنند.
کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها اطلاعات و نکات ارزشمندی را برای بهره‌گیری از نیروی شگفت‌انگیز رنگ‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: