نشریه پیام آبکار

شستشوی شیمیایی در صنعت و روشهای انجام تستهای کنترل کیفیت

شستشوی شیمیایی در صنعت و روشهای انجام تستهای کنترل کیفیت

شستشوی شیمیایی در صنعت و روشهای انجام تستهای کنترل کیفیت

سالانه میلیاردها دلار در دنیا  صرف هزینه های مربوط به خرید مواد شیمیایی مورد نیاز، تجهیزات مناسب و دستمزد پرسنل شاغل در این بخش می گردد که سهم هزینه های این بخش در کشور ما نیز کم نیست. با توجه به حساسیت بالای شستشوی شیمیایی در بسیاری از بخشهای ص …

مولف :

سید حسن هاشم آبادی
مترجم  :
اندیشه سرا
سال نشر :
1390

سالانه میلشستشوی شیمیایی در صنعت و روشهای انجام تستهای کنترل کیفیتیاردها دلار در دنیاصرف هزینه های مربوط به خرید مواد شیمیایی مورد نیاز، تجهیزات مناسب و دستمزد پرسنل شاغل در این بخش می گردد که سهم هزینه های این بخش در کشور ما نیز کم نیست. با توجه به حساسیت بالای شستشوی شیمیایی در بسیاری از بخشهای صنعت و هزینه های بالای آن، تغییر در نگرشهای موجود و دنبال کردن دیدگاه های علمی و تخصصی حائز اهمیت می  باشد. این کتاب شامل سه فصل می باشد که در بخش نخست به ترتیب موضوعات شناخت روشهای مختلف شستشو، پارامترهای موثر در انتخاب فرآیند شستشو، شناخت انواع آلودگی های صنعتی و معرفی تجهیزات مورد نیاز پرداخته شده است. در فصل دوم با توجه به استانداردهای موجود، دستورالعملهای آزمایشها برای کنترل کیفیت فرآیندهای شستشوی مختلف شامل شوینده های قلیایی، امولوسیونی، کربن زدا، پیکلینگ و اسید شویی آمده است. یکی دیگر از بحثهای مهم در شستشوی شیمیایی، چگونگی ارزیابی کیفیت تمیزی سطح قطعات پس از شستشو می باشد که فصل سوم به دستورالعملهای آزمایش های مربوط اختصاص داده شده است.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: