نشریه پیام آبکار

شیمی رنگ سنتز، خواص و کاربردهای مواد رنگزا و پیگمنت‌های آلی

شیمی رنگ سنتز، خواص و کاربردهای مواد رنگزا و پیگمنت‌های آلی

شیمی رنگ سنتز، خواص و کاربردهای مواد رنگزا و پیگمنت‌های آلی

مواد رنگزا تقریبا در تمامی صنایع موجود در کشور اعم از صنایع خودرو، نساجی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، داروئی و خوراکی، لاستیک و پلاستیک، پزشکی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها در رنگ کردن اکثر مصنوعات بشری شامل منسوجات،اتمبیل&zwnj …

مترجم شیمی رنگ سنتز:

خسروی/قرنجیگ/مرادیان/حسین نزاد

ناشر :
دانشگاه صنعتی امیرکبیر

شیمی رنگ سنتز، خواص و کاربردهای مواد رنگزا و پیگمنت‌های آلی

مواد رنگزا تقریبا در تمامی صنایع موجود در کشور اعم از صنایع خودرو، نساجی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، داروئی و خوراکی، لاستیک و پلاستیک، پزشکی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها در رنگ کردن اکثر مصنوعات بشری شامل منسوجات،اتمبیل‌ها، فرش‌ها، لوازم خانگی، ساختمان‌ها، مرباها، ژله‌ها و غیره بکار می‌روند. یک گروه بزرگ از مواد رنگزا، مواد رنگزای مصنوعی هستند که توسط بشر از مواد اولیه حاصل از قطران زغال سنگ و یا نفت و گاز ساخته می‌شوند. معمولا مواد اولیه مختلفی از مواد خام بدست می‌آیند که از آن‌ها می توان مواد واسطه و در نهایت مواد رنگزا را سنتز نمود. کتاب حاضر دریچه‌ای بر دنیای شیمی رنگ می‌گشاید. تمام افرادی که اصول اولیه شیمی را آموخته‌اند مخاطبان اصلی این کتاب هستند. در این کتاب، ابتدا مقدمه‌ای برشیمی رنگ بیان شده و سپس در فصول 3 تا 10 کتاب طبقه‌بندی مختلف مواد رنگزا و ویژگی‌های آنها مورد بحث قرار گرفته است. در نهات در فصول 11 تا 16 به کاربردی جدید مواد رنگزا اعم از کاربرد مواد رنگزا در سل‌های خورشیدی، لیزرها، عکاسی رنگی، پزشکی و غیره اشاره خواهد شد.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: