نشریه پیام آبکار

قابلیت پوشانندگی رنگ

قابلیت پوشانندگی رنگ

قابلیت پوشانندگی رنگ

“پوشش‌های” مختلف، بسته به شرایط و کاربرد می‌توانند خواص و ویژگی‌های متفاوتی از خود نشان دهند. به‌بیان دیگر، اولین عاملی که در انتخاب و به کارگیری یک سیستم پوششی، مدنظر قرار می‌گیرد، ویژگی‌ها و خواص نهایی “پوشش” است. به&z …

مولف قابلیت پوشانندگی رنگ :
معاونت توسعه و برنامه‌ریزی سازمان زیباسازی شهر تهران

ناشر :

هنر معماری قرن

سال نشر :
1392

“پوشش‌های” مختلف، بسته به شرایط و کاربرد می‌توانند خواص و ویژگی‌های متفاوتی از خود نشان دهند. به‌بیان دیگر، اولین عاملی که در انتخاب و به کارگیری یک سیستم پوششی، مدنظر قرار می‌گیرد، ویژگی‌ها و خواص نهایی “پوشش” است. به‌عنوان مثال، پوشش‌های مقاوم در برابر حرارت، پوشش‌های مقاوم در برابر نفوذ مواد شیمیایی و پوشش‌های مناسب برای محیط‌های بیرونی، هر کدام بسته به نوعنیاز و کاربرد، طراحی، ساخته و استفاده می‌شوند.

از سوی دیگر، به‌منظور افزایش طول عمر و ارتقای کارایی سیستم‌های پوششی، آشنایی با “عیوب مختلف رنگ”، “عوامل ایجاد آن‌ها” و “راهکارهای مناسب جهت اصلاح”، امری ضروری به‌نظر می‌رسد. به‌علاوه با آگاهی از این مهم می‌توان از هزینه‌های اضافی احتمالی نیز، جلوگیری کرد.

خواص نهایی سیستم‌های پوششی مختلف، با توجه به “نوع انتظار”، “شرایط اِعمال رنگ”، “وضعیت زمینه” و سایر “عوامل محیطی”، می‌توان بازه گسترده‌ای را شامل شود که در این کتاب به گوشه‌ای از این موارد پرداخته می‌شود.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: