نشریه پیام آبکار

محاسبات علوم رنگ

محاسبات علوم رنگ

محاسبات علوم رنگ

علوم رنگ روز به روز در حال تخصصی تر شدن می باشد و در شاغلین این صنعت نیاز به منابع مناسب برای آموزش صحیح روش محاسبه واحدها، اندیسها و مختصات گوناگون احساس می شود. هدف این کتاب شرح روشها و الگوریتم هایی برای محاسبه عملی پارامترهای کالریمتریک برای کارب …

مولف محاسبات علوم رنگ :
استفان وست لند، کاترینا ریپامونتی

مترجم :
سید عبدالکریم حسینی – عباس طبیبی

ناشر :
جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

سال نشر :
1386

علوم رنگ روز به روز در حال تخصصی تر شدن می باشد و در شاغلین این صنعت نیاز به منابع مناسب برای آموزش صحیح روش محاسبه واحدها، اندیسها و مختصات گوناگون احساس می شود. هدف این کتاب شرح روشها و الگوریتم هایی برای محاسبه عملی پارامترهای کالریمتریک برای کاربردهایی مانند تعیین خصوصیات دستگاه، تبدیل فضاهای رنگ متفاوت به یکدیگر و محاسبه اندیسهای گوناگون مانند اندیسهای اختلاف رنگ می باشد. امید است این کتاب و برنامه  های ارایه شده در آن برای برنامه نویسان کامپیوتر، مهندسان پردازش تصاویر رنگی و دانشجویان علوم رنگ مفید واقع شود. مطالب مور د بحث در این کتاب شامل: مقدمه ای بر جبر خطی، مقدمه ای کوتاه بر برنامه، محاسبه مقادیر سه گانه، محاسبه اختلاف رنگ، تغییرات ناشی از انطباق رنگی و تاثیر آن بر ظاهر رنگ، توصیف مشخصات نمایشگرهای کامپیوتری، توصیف مشخصات دوربینها، توصیف مشخصات چاپگرها، تصاویر برداری چند طیفی.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: