نشریه پیام آبکار

محاسبه قيمت فروش محصول در واحدهاي صنعتي و پارامترهاي موثر بر آن

محاسبه قيمت فروش محصول در واحدهاي صنعتي و پارامترهاي موثر بر آن

محاسبه قيمت فروش محصول در واحدهاي صنعتي و پارامترهاي موثر بر آن


امروزه استفاده روز افزون از دانشهاي نوين در صنايع مختلف، ارتقاء مستمر را براي واحدهاي صنعتي به ارمغان آورده است. دلايل زيادي براي عدم موفقيت يك واحد صنعتي وجود دارد كه عدم رشد مستمر آن واحد را مورد چالش قرار دهد. از عمده عواملي كه تأثير بسزائي در رشد …

نویسنده :
مجيد سبزعليان

منبع :
نشریه پوششهای سطحی، شماره 43، بهار و تابستان 1392

چکیده مقاله محاسبه قيمت فروش محصول در واحدهاي صنعتي و پارامترهاي موثر بر آن :

امروزه استفاده روز افزون از دانشهاي نوين در صنايع مختلف، ارتقاء مستمر را براي واحدهاي صنعتي به ارمغان آورده است. دلايل زيادي براي عدم موفقيت يك واحد صنعتي وجود دارد كه عدم رشد مستمر آن واحد را مورد چالش قرار دهد. از عمده عواملي كه تأثير بسزائي در رشد مستمر به عهده دارد و قبل از انجام كار بررسی آن ضروري به نظر مي رسد، مسئله قيمت گذاري (دستمزد) براي قطعه كار توليد شده است. قيمت گذاري روي محصول اصولاً كار پيچيده اي است كه ارتباط مستقيم با بهره وري مالي و موفقيت واحد صنفي دارد. در اين مــقاله سعي شده مختـصري دربارة روش قيمت گذاري مطلوب در يك واحد صنعتي دانش محور توضيح داده شود.

بازگشت به صفحه اصلی

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

صنایع شیمیایی و آبکاری شف

صنایع شیمیایی آبکاری شفاف

صنایع شیمیایی آبکاری شفاف ارائه دهنده خدمات ذیل می باشد: ساخت و راه اندازی کلیه سیستم ها و تجهیزات آبکاری اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مرکز

بخوانید »