نشریه پیام آبکار

مطالعه نانو کامپوزيت های پليمر

مطالعه نانو کامپوزيت های پليمر

مطالعه نانو کامپوزيت های پليمر

کلی و خواص ضد خوردگی آنها


واژه نانو کامپوزيت، محدوده وسيعي از موادي كه در مقياس نانو متري ميكس شده اند را در بر مي گيرد. كامپوزيت ها داراي ساختار و خواصي مي باشند كه مي توانند بهترين خواص هر يك از اجزاء و يا حتي يك خاصيت جديد و بي همتايي را به وجود آورند. امروزه استفاده از نانو …
نویسنده :
علی اصغر سرابی- شبنم اشهری

منبع :
نشریه پوششهای سطحی، شماره 28

مطالعه نانو کامپوزيت های پليمر

واژه نانو کامپوزيت، محدوده وسيعي از موادي كه در مقياس نانو متري ميكس شده اند را در بر مي گيرد. كامپوزيت ها داراي ساختار و خواصي مي باشند كه مي توانند بهترين خواص هر يك از اجزاء و يا حتي يك خاصيت جديد و بي همتايي را به وجود آورند. امروزه استفاده از نانو کامپوزيت ها به علت خواص بسیار خوب آنها، به طور گسترده ای رواج یافته است و یکی از  این نانو کامپوزيت ها که به علت خواص بسیار عالی از قبیل: خواص ضد خوردگی، مقاومت در برابر آتش گیری و بهبود خواص مکانیکی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، نانو کامپوزيت پليمر -کلی می باشد. این مقاله مروری بر پیشرفتهای نانو کامپوزيت ها با تاکید بر روی روشهای مختلف تهیه نانو کامپوزيت های پليمر – کلی و  بررسی اثر این فیلر بر خواص مقاومت  به خوردگی پوششهای نانو کامپوزيت ی می باشد. موارد مرتبط دیگری که بر روی آنها نیز بحث شده است، عبارتند از: ساختار و خواص سیلیکاتهای لایه ای، مورفولوژیهای مختلفی که حین ساخت نانو کامپوزيت ممکن است ایجاد شود و همچنین پليمر های مختلفی که در آنها از این فیلر استفاده می شود.

 

بازگشت به صفحه مقالات

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواند شما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

آبکاری رنگ / رنگ رزین / پوششهای سطحی پليمر

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر