نشریه پیام آبکار

پوشش‌دهی صنعتی نانو کامپوزیتها روی فولادها و آلیاژها (روش الکترولس)

پوشش‌دهی صنعتی نانو کامپوزیتها روی فولادها و آلیاژها (روش الکترولس)

پوشش‌دهی صنعتی نانو کامپوزیتها روی فولادها و آلیاژها (روش الکترولس)

در سال‌های اخیر افزایش مقاومت فلزات و آلیاژها نسبت به دمای ذوب و سختی، توسط نانو کامپوزیت‌ها پوششش‌دهی به روش الکترولس (آبکاری) به دلیل هزینه هایی به طور گسترده مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است.کتاب‌های بسیار محدودی در زمین …

مولف :
محمدی نوده/ راحمی حقیقی

سال نشر :
۱۳۹۵
بعثت

پوشش‌دهی صنعتی نانو کامپوزیتها روی فولادها و آلیاژها (روش الکترولس)

سال‌های اخیر افزایش مقاومت فلزات و آلیاژها نسبت به دمای ذوب و سختی، توسط نانو کامپوزیت‌ها پوششش‌دهی به روش الکترولس (آبکاری) به دلیل هزینه هایی به طور گسترده مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است.
کتاب‌های بسیار محدودی در زمینه پوشش‌دهی الکترولس وجود دارد. اما بسیاری از این کتاب‌ها به صورت کلی در مورد پوشش‌دهی سطوح و کاربردهای آن توضیح داده‌اند. در این کتاب علاوه بر توضیحات اولیه در مورد پوشش‌دهی و انواع کاربردهای آن، به طور خلاصه، به نحوه‌ی پوشش‌دهی به صورت عملیاتی و آزمایشگاهی پرداخته شده است. این کتاب شامل سه فصل می‌باشد که به طور مفصل به خواص سختی، دمای ذوب سطح پوشش‌دهی شده می‌پردازد. اطلاعات موجود در کتاب حاصل نتیج به دست آمده در آزمایشگاه و مروری بر تحقیقات گذشته در مقالات معتبر جهان می‎باشد. فصل اول به سختی انواع فلزات و روش‌های پوشش‌دهی اختصاص یافته است. همچنین در فصل دوم انواع کاربردهای پوشش‌دهی الکترولس و مروری بر تحقیقات انجام شده در این حوزه تاکید شده است. فصل سوم نیز به روش‌های آزمایشگاهی و آنالیز محصول پرداخته شده است.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: