نشریه پیام آبکار

پوشش دهی پودری تکنولوژی و تجهیزات

پوشش دهی پودری تکنولوژی و تجهیزات

پوشش دهی پودری تکنولوژی و تجهیزات

در حال حاضر یکی از صنایع مهم، در همه کشورهای جهان – اعم از صنعتی و یا در حال توسعه- صنعت پوششهای سطح می باشد. تحقیقات مداوم در این شاخه صنعت، باعث پیشرفت روز افزون و در نتیجه ارائه محصولاتی با کیفیت بالاتر، دامنه انتخاب گسترده تر، شرایط حمل و ن …

مولف پوشش دهی پودری تکنولوژی و تجهیزات :
علی نیک روش، رضا رستمی

ناشر :
طراح

سال نشر :
1386

در حال حاضر یکی از صنایع مهم، در همه کشورهای جهان – اعم از صنعتی و یا در حال توسعه- صنعت پوششهای سطح می باشد. تحقیقات مداوم در این شاخه صنعت، باعث پیشرفت روز افزون و در نتیجه ارائه محصولاتی با کیفیت بالاتر، دامنه انتخاب گسترده تر، شرایط حمل و نقل ساده تر، قیمت تمام شده پایین تر، خواص فیزیکی و شیمیایی بهتر و نیز قابلیت بازیافت اقتصادی تر شده است.

تکنولوژی پوششهای پودری، افقهای جدیدی را در جهت نیل به اهداف ذکر شده در پیش روی صنعت جهان گشوده و باعث رفع نیازمندیهای روز و کاهش بسیار سریع آلودگیهای ناشی از استعمال مواد رنگی خصوصاً حلالهای رنگ شده است.

مطالعه در جهت بهینه سازی و استفاده هر چه بهتر از این روش، کماکان ادامه داشت و در سالهای اخیر ربه ظهور تکنولوژی پوششهای پودری با قابلیت عمل آوری توسط اشعه زیر قرمز نزدیک انجامید. در همین حال، موضوع پوششهای پودری هوشمند نیز یکی از مهمترین زمینه های تحقیقاتی پژوهشگران است که در صورت موفقیت، تحول عظیمی در صنعت پوشش دهی پدید خواهد آورد.

تجربه مولفین در زمینه پوشش رنگ پودری و ساخت تجهیزات پاشش الکترواستاتیکی پودر  رنگ سبب شد تا با تدوین این کتاب در حد امکان رنگهای پودری متعارف و رنگهای پودری با قابلیت عمل آوری توسط اشعه ماوراء بنفش را به خوانندگان، صنعتگران و دانشجویان معرفی کند و ضمن این معرفی، تجهیزات مورد استفاده و موارد کاربری این نوع پوششها مورد بررسی قرار گیرد.  فهرست مطالب کتاب عبارت است از :

  فرآیندهای پوشش دهی

  پوششهای پودری

  تکنولوژی پوششهای پودری

  تکنولوژی پوششهای قابل عمل آوری با اشعه ماوراء بنفش

  عیب یابی، تعمیر و نگهداری سیستمهای پوشش دهی پودری

 

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: