نشریه پیام آبکار

پیگمنتها و مواد پرکننده

پیگمنتها و مواد پرکننده

پیگمنتها و مواد پرکننده

مؤلف که از سوی صنعت کاران و افراد آکادمیک بواسطه تجارب و کتب ارزنده اش کاملاً شناخته شده است، در این اثر جامع به اصول پایه در باب نور و خواص آن و پدیده رنگ و مفهوم آن از دیدگاه مولکولی پرداخته و خواننده را گام به گام با تمام آنچه را که می توان از مبح …

مولف :

حمید رقمی
سال نشر پیگمنتها و مواد پرکننده :
1396

مؤلف که از سوی صنعت کاران و افراد آکادمیک بواسطه تجارب و کتب ارزنده اش کاملاً شناخته شده است، در این اثر جامع به اصول پایه در باب نور و خواص آن و پدیده رنگ و مفهوم آن از دیدگاه مولکولی پرداخته و خواننده را گام به گام با تمام آنچه را که می توان از مبحث پیگمنت ها انتظار داشت آشنا ساخته است. تاریخچه نقاشی و استفاده از پیگمنت ها و ابعاد اقتصادی آنها در فصول جداگانه ارائه شده اند و خواص و ویژگی های مواد رنگ دهنده، پیگمنت ها و مواد رنگزا و نیز نحوه عمل آوری و گروه بندی جامع انواع معدنی و آلی آنها به تفضیل مورد بررسی قرار گرفته اند. پیگمنت های ویژه و مواد پرکننده نیز بخش مهمی از کتاب را به خود اختصاص داده اند و مؤلف در پایان با ارائه یکصد و ده سوال پیگمنتی، ذهن خواننده را متوجه مطالب مهم کتاب نموده است.

بازگشت به معرفی کتاب

 

انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
 ارسال آگهی در نشریه
 ارسال آگهی در سایت
 ارسال آگهی در کانال تلگرامی
 ارسال مقاله
 تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
 اشتراک

تبلیغات در یک مجله تخصصی می‌تواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند و آن‌ها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:

تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794

تلفن همراه نشریه: 09052740278

ایمیل نشریه :

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

به اشتراک بگذارید: