نشریه پیام آبکار

گزارش همايش کارگاهي چسبهای مگا استون الوان در مشهد

کارگاه چسبهای مگا استون الوان با حضور جمع کثیری از استادکاران سنگ، معماران و مسئولین پروژه های ساختمانی و فروشندگان سنگ در خردادماه 1396 در تالار همایش هتل آبان مشهد برگزارگردید.
هدف از برگزاری این کارگاه، آشنائی بیشتر فعالین در صنعت ساختمان با تکنولوژیهای نوین در اين صنعت همزمان با سایر کشورهای دنیا  به منظور کاهش هزینه ها و سرعت اجرا و بهبود کیفیت مي باشد،  در اين راستا نقش شرکت الوان به عنوان پیشتاز در ارائه محصولات نوین بر كسي پوشيده نيست. رنگ الوان با افتخار اعلام می نماید که در بررسی شورای راهبردی نانو مقیاس نه تنها  به محصول مگا استون الوان بلکه به  لاک اکریلیک پایه آب نیمه براق و مات الوان نیز گواهینامه نانو مقیاس اعطا گردیده است.
الوان ضمن تاكيد بر ضرورت برگزاری چنین کارگاه هائی در بخش ساختمان اعلام می دارد اهم مباحث ارائه شده در کارگاه چسبهای مگا استون الوان در دو بخش تئوری و عملی توسط کارشناسان منتخب این شرکت به شرح زير ارائه گردید:
🔹 بخش تئوري كارگاه
در اين بخش چسبهای مگا استون، مزیتها و مقایسه با سیستمهای سنتی و سیستمهای دیگری که در حال حاضردر نمای خشک استفاده می شود و همچنین رزومه استفاده از چسب مگااستون در پروژه های مختلف تهران، تبریز، شیراز، مشهد توسط کارشناسان برجسته شركت الوان توضيح داده شد.
🔹 بخش آموزش عملي كارگاه
در بخش کارگاهی نیز کارشناسان الوان ابتدا سیستمهای مرسوم در نمای ساختمان را توضیح دادند و سپس روش مقایسه ای بین سیستمهای فوق را بررسی نمودند و مزایای و معایب هر یک را به تفضیل تشریح نمودند و حاضرین در این روش مقایسه ای، با توانائی و قابلیتهای چسب مگا استون كاملا اشنایی کامل پیدا نمودند. در اين بخش روش اختلاط دو جزء چسب مگااستون به صورت عملی به نمایش گذاشته شد و روش استاندارد چسب مگا استون در نمای خشک برروی سطوح فولادی، نصب سنگ به سنگ، نصب سنگ برروی سطوح بتنی و چگونگی نصب سنگ برروی پلي استر نيز به صورت عملی و تئوری براي حضار در جلسه تشریح گردید.

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر