ابتدایی ترین سطح بازاریابی بینالمللی، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در آنسوی مرزهای کشورش تصمیمگیری کند.
این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟
Post Views: 46
ابتدایی ترین سطح بازاریابی بینالمللی، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در آنسوی مرزهای کشورش تصمیمگیری کند.
یازده سال قبل که «نشریه پوششهای سطحی» تازه آغاز به فعالیت نموده بود برای انجام یک مصاحبه، خدمت مرحوم حاج زوار (مدیرعامل فقید تعاونی تولیدکنندگان
شماره 50 نشریه پوششهای سطحی مربوط به بهار 1394 منتشر گردید. علاقمندان به تهیه این شماره و اشتراک نشریه می توانند با شماره تلفن 22748812
محقق دانشگاه صنعتی اصفهان در یک طرح مشترک تحقیقاتی با همکاری بخش تحقیق و توسعه شرکت تولید رنگ پارسین کیان وزین موفق به تولید آزمایشگاهی
پیرو تصمیمات اتخاذ شده در هیئت مدیره انجمن کامپوزیت ایران در خصوص فعالسازی کمیته های تخصصی انجمن، کمیته رزین فعالیت خود را به زودی با