بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مدتها بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال بوده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار کاربران، نوع جدیدی از بهینهسازی ظهور کرده است: بهینهسازی موتور پاسخ (AEO)
AEO شامل بهینه سازی محتوا برای جستجویی است که به عنوان سوال بیان میشوند. یعنی نمایش به عنوان قطعه برجسته (Snippet) یا کادر پاسخ در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP). ظهور دستیارهای مجازی و جستجوی صوتی این نوع بهینهسازی را مهمتر کرده است، زیرا کاربران در هنگام استفاده از این ابزارها بیشتر درخواست های خود را به صورت سوال مطرح میکنند، مانند: چگونه یک ایمیل بسازیم؟
مهندس علیرضا امیری
a.amiri@openpars.com
لینک دانلود متن مقاله :
https://irancoat.ir/wp-content/uploads/2023/07/سئو-101.pdf
این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟
Post Views: 53