نشریه پیام آبکار

ارائه فناوریهای نوین پوششی در نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار گردید.
در این نمایشگاه از محصولات پوششی ساخت داخل با فناوریهای نوین از جمله: کفپوش‌های اپوکسی ضد‌سایش، کاشی‌ و سرامیک آنتی‌باکتریال، نانوپوشش‌های تزئینی و محصولات تصفیه آب و پساب ارائه گردیدند.
🔹نانوپوشش‌های تزئینی:
نانوپوشش‌های تزئینی از خدمات شرکت نور مهر هدی است که بر روی شیرآلات و کاشی و سرامیک قابل اجرا است. در این فناوری پوشش‌های نانوساختار از طریق دستگاه PVD روی شیرآلات و کاشی و سرامیک لایه‌نشانی می‌شود که  ظاهر زیبایی را در محصول نهایی ایجاد می‌کند.
🔹کفپوش اپوکسی ضدسایش:
این محصول توسط شرکت بسپار سازان ایرانیان تولید می‌شود. این کفپوش‌ها بصورت یک پوشش یکپارچه و بدون درز روی انواع زیرسازی‌های سیمانی، سرامیکی و بتنی قرار می‌گیرد و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قابل اجرا است.
🔹کاشی و سرامیک آنتی‌باکتریال:
کاشی و سرامیک‌های آنتی‌باکتریال توسط شرکت نانو پیشتاز پارس تولید می‌شود. این محصول با قرار گرفتن لعاب حاوی نانوذرات آنتی‌باکتریال روی کاشی و سرامیک ایجاد می‌شود.

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

برای اولین بار در کشورتوسط شرکت دانش بنیان توان پژوه بهراد انجام شد: تحقق دستیابی به تکنولوژی ساخت رکتیفایر سوئیچینگ ماژولار با کاربرد وسیع در صنایع استحصال فلزات و الکترووینینگ

شرکت دانش بنیان توان پژوه بهراد به تازگی به تکنولوژی ساخت دستگاه رکتیفایر سوئیچینگ ماژولار دست یافته و در بیش ‌از ۳۰ مجتمع استحصال کاتد

بخوانید »