نشریه پیام آبکار

تعاوني رنگ از اعضا خود خواست، قیمتهای مصوب رنگ را ثابت نگه دارند

اعضاي محترم تعاوني توليد كنندگان رنگ و محصولات وابسته
احتراما به استحضار مي رساند اخیرا شاهد افزایش قیمتهای جهانی برخی از اقلام اساسی مواد اولیه از جمله تیتان و دیگر اقلام می باشیم. همچنین مواد اولیه تولید داخل از جمله مواد اولیه پالایشگاهی و پتروشیمی، ورقهای فولادی که در ساخت ظروف سهم عمده ای دارند نیز دارای افزایش قیمت شده اند . قسمتی از این افزایش قیمتهای داخلی بدلیل کاهش ارزش پول ملی در برابر ارزهای معتبر جهانی است و بخشی نیز بنابر عدم شفافیت در فرآیندهای اقتصادی واردات و توزیع می باشد که در زنجیره  تولید نقش  بسزایی دارند و در این راستا بیشترین فشار را تولیدکننده می بایست تحمل نماید و  در صحنه رقابت، کالای خود را با کمترین سود و در شرایطی در جهت حفظ حیات خود بدون حاشیه سود، عرضه نماید . با همه این مشکلات، لیکن در جهت حمایت از دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی  و کمک به  اقتصاد جامعه مصرف کننده که پشتوانه واقعی تولید کنندگان می باشند و در راستاي ارج نهادن به منشور اخلاقی متعهد شده تعاونی توسط اعضاء، این تعاونی  با بیش از 270 عضو تولیدکننده رنگ و مواد وابسته پیشنهاد  موکد دارد قیمتهای مصوب رنگ را همچنان ثابت نگه داشته و از افزایش  آن در این شرایط اقتصادی  خودداری فرمایند . لذا کالای  تولیدی  را بدون تخفیف  به مشتریان عرضه نمایند و  در جهت  اهتمام به اجرای قوانین، بخصوص قانون مالیات برارزش افزوده , میزان 9% مالیات  بر ارزش افزوده را در ذیل فاکتور مشخصا شناسایی و از خریدار اخذ فرمایند.
اعتقاد راسخ داریم   اعضاء  محترم تعاونی با درک شرایط اقتصادی و پای بندی به اصول اخلاق حرفه ای، از هرگونه رقابت تخریبی در سطح بازار امتناع می ورزند و  تعاونی نیز وظیقه خود می داند در سخت ترین  شرایط از  تولیدکنندگان واقعی  عضو  همه گونه حمایت را بعمل آورد.  
مدير عامل و هئیت مدیره تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته

این مطلب چقدر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

جلاپردازان پرشیا

شرکت جلاپردازان پرشیا تولیدکننده محصولات و تجهیزات آبکاری، خدمات آبکاری، پوشش دهی و مشاوره اثربخشی شرکتها در دنیای امروز نیازمند توانمندسازی همکاران دانشی و همراهی

بخوانید »