چگونه در فضای مجازی مشتری پیدا کنیم
تهیه و تنظیم: علیرضا امیری
فناوری اطلاعات مبین
نشریه پیام آبکار شماره 28
با گسترش دسترسی عامه مردم به اینترنت، فضای مجازی و ظهور تکنولوژیهایی که علاوه بر ایجاد دسترسی آسانتر امکان ایجاد
فضایی برای تبادل اطلاعات و اجناس در قبال پول را فراهم کردند.
کسب و کارهای زیادی به سمت اینترنت و استفاده از قابلیت های منحصر به فرد آن رفتهاند.
پیش آهنگان این مهاجرت از فضای واقعی به فضای مجازی فروشندگان محصولات الکترونیکی مانند موسیقی،
عکس و در ادامه خرده فروشیهایی مانند آمازون بودند.
کسب و کارهایی که با افراد زیادی از اجتماع سر و کار داشتند. و این فرصتی شد برای عرضه هرچه بیشتر محصولات و خدمات به رغم عدم
هزینههای فیزیکی و سربارهای مالی بیشتر.
با توجه به گسترش بی سابقه دسترسی به اینترنت در ایران، امکانات پستی و باربریهای متعدد در شهرهای مختلف کسب و کارهای بیشماری
در داخل کشور نتوانستند به اغوای فضای مجازی برای رونق داد و ستد خود نه بگویند.
حقیقت این است که اینجا شاید تنها جایی باشد. که اغوا میشویم اما نتیجه شیرینی را برایمان به ارمغان میآورد.
در هفتههای اخیر نیز با توجه به تعطیلی اجباری کسب و کارها و شرکتها و عدم امکان مراجعه حضوری توسط مشتریان استفاده از فضای
مجازی تنها سلاحی بود. که در مقابل این رکود اقتصادی به کمک کارفرمایان آمد.
با توجه به کارکردهای متنوع فضای مجازی برای کسب و کار و مزیتهای کاملا برتر آن بر کسب و کارهای سنتی بر آن شدیم.
تا سلسله مقالاتی را با هدف رونق دادن به وب سایت شما و پروفایل های شرکتی شما در شبکههای اجتماعی گردآوری کنیم.
اگر شما از قبل یک وب سایت داشته باشید میتوانم دو حالت را برای شما متصور شوم:
حالت اول اینکه وب سایت شما بازدهی مناسبی دارد. و شما از تماس ها و مشتریان ایجاد شده توسط آن رضایت دارید.
در نتایج جستجو در زمینه کاری خودتان در جایگاه مناسبی هستید. و در نهایت کلام اینکه تجربه شیرینی از آن دارید.
اما حالت دوم این است. که یک وب سایت دارید که خودتان در آن گم میشوید. اصلا در نتایج جستجو دیده نمیشوید.
تا به حال کسی از سایت با شما تماس نگرفته است. و این احساس را دارید. که انگار پولتان را هدر دادهاید. و فضای مجازی واقعا به
رونق کسب و کار شما کمکی نمیکند.
اگر شما در دسته دوم هستید. ما با این مجموعه مقالات به شما کمک میکنیم سایت خود را بهبود بخشید. از پتانسیل اینترنت و
فضای مجازی برای رونق گردش مالی خود استفاده کنید. و تجربه تلخ قبل را با وبسایتی پویا جایگزین کنید.
اگر هم شما جزو دسته اول هستید و از وبسایت خود رضایت دارید با ما همراه باشید.
در دنیای اینترنت همیشه جایی برای آموختن هست. الگوریتمها، بهینه سازیها و اثربخشی محتوایی که سالهای قبل فراهم کردهاید.
ممکن است امسال یا سالهای بعد مفید نباشد.
مقدمه را کوتاه میکنم تا به محتوای اصلی بپردازیم، امیدوارم مقالات پیش رو در شرایطی که کشورمان با مشکلات اقتصادی و کارفرمایی
گوناگونی دست به گریبان است دری باشد برای بهبود کسب و کار.
SEO چیست؟
کلمه SEO که در فارسی آن را به صورت “سئو” نیز مینویسند مخفف عبارت “Search Engine Optimization” است، یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو.
مجموعهای از فعالیتها که باعث بالارفتن تعداد بازکنندگان از سایت شما از طریق نتایج جستجو میشود. سئو علاوه بر افزایش تعداد بازدیدها،
کیفیت بازدیدکنندگان را نیز هدف قرار میدهد تا برند شما را به مخاطب مناسبش معرفی کند.
ادامه مقاله چگونه در فضای مجازی مشتری پیدا کنیم در لینک زیر:
چگونه در فضای مجازی مشتری پیدا کنیمpdf
انتخاب شما برای همراهی با نشریه خودتان
ارسال آگهی در نشریه
ارسال آگهی در سایت
ارسال آگهی در کانال تلگرامی
ارسال مقاله
تهیه گزارش از فعالیت های مجموعه شما و چاپ در نشریه
اشتراک
تبلیغات در یک مجله تخصصی میتواندشما را به سرعت و به راحتی به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان احتمالی شما)تمایل دارند.
مجلات را در اوقات فراغت مطالعه کنند. و آنها را به مدت طولانی نگه دارند و به کسب و کار شما شانس زیادی برای جلب توجه میدهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایید:
تلفن تماس دفتر نشریه: 46040794
تلفن همراه نشریه: 09052740278
ایمیل نشریه :
پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید هدف ما کسب رضایت شماست